F

2018. november 21., szerda

FONTOS INFORMÁCIÓ AZ ÚJ PORTFOLIÓ GCC

Helló
Néhány héttel GCC Group kiadott egy új változata a portfólió, amit leírt egy korábbi bejegyzésben. Verzió 2.3.0.0 az volt, hogy a hibák elkerülése az előző változat. Persze, telepítettem pénztárca, de sajnos voltak problémák:

















Ez a probléma a „vészes az én esetemben 45 maining ügyletek” abban az időszakban, október 6, 2018-ig november 14, 2018 évben. Bár a tárca volt kapcsolva, és belerúgott, sajnos, amikor szinkronizálja egy új változat az összes tranzakció ebben az időszakban lettek vágva. 
Írtam, hogy támogassa a GCC és mi még mindig a kapcsolatot, de eddig nincs megoldás a problémára. Nos, azt hiszem, a srácok a GCC hamarosan elér valamit, de én nem wstrzymałbym frissíteni a portfolió. 
Én nem írtam azonnal, mert úgy gondoltam, hogy az én esetemben az egyedi, de azt hiszem, nem. Folyton a drukkolás, és remélhetőleg, amint valami világossá vált. Ugyanakkor beérkezése után azonnal új információt a GCC ossza meg a jövőben hozzászólásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése