F

2016. július 6., szerda

Helyesbítés a poszt - "átadása számlák közötti MXRevShare"

Üdvözöljük!
Sajnos, egy korábbi bejegyzésben lőttem baklövés. Azt írta, hogy a fő számla átvihetők egy fiókot Visszavásárlási csak a teljes dollárt, 1-től kezdődően és ennek többszörösei vagy 2, 3, 4 ... Az igazság az, egy kicsit más. így át semmilyen összeget a dollár felfelé. Van egy feltétel, amit elmulasztott. Nos, én egy könyvelő képesítéssel lefolytatására könyvelőiroda. Dolgozom Lengyelországban és itt teszik számviteli műveleteket. Ebben az országban, az elválasztó között számát és a teljes frakció a tizedik szimbólum egy vessző (,) . Más országokban, mint Anglia és az elválasztó a pont (.) . Beír egy pont után egész könnyedén transzfer a fő számla Visszavásárlási bármilyen összeget egyenlő vagy nagyobb, mint a dollár. Vedd átutalt összeg kell kinéznie példa: 1,34 helyett 1,34.
Sajnáljuk, de néha túl sok megszokták, hogy a szabályok uralkodó az egyik országban sem árthat, és félrevezetik. Bár ez a lehetőség nagy információt, mert nem kell várni a pénzátutalás, hogy teljes mértékben a dollár, így a gyorsabb tudjuk Kopic új csomagot.
Ezt az információt kaptam ma ülésén a szponzornak, hogy itt vagyok. Sok köszönet Peter.
Úgy gondolom, hogy minden ember, aki beiratkozik a programból én link ebben a blogban, az a képesség, hogy keressen meg problémák esetén. Ha tudnék szívesen segít, és ha nem, akkor tegye fel, akik már utasította a projekt, hogy a lehető legrövidebb idő alatt a fáradságot, hogy válaszoljon a kérdésekre, és eloszlassa a kételyeket.
Nyugodtan regisztrálni, és kérdéseket feltenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése