F

2017. július 27., csütörtök

A hatás az új pénztárca GCC

Nem voltam ott elég hosszú, mert végre volt egy kis időt, és elment egy kis urlopik. Ha csak két hét, de úgy döntött, a magam, hogy ezúttal megbocsát az azzal összefüggő tevékenység munka, és nem nézel a hálózatban. 
Ma lassan helyreáll a többi, de nagyon sok jó tette rám. Ezalatt az idő alatt alapvetően wydążyła egy nagyon fontos dolog, ami július 18 és módosíthatja a portfolió a GCC, de én készült ez az indulás előtt. Ma három nappal azután, hogy a szabadság és meghallgatása után képességeit az új bányászati ​​portfolió, amely mutatja az alábbi ábra mutatja.

  1. Itt láthatja, hogy milyen nagyságrendű példányban az új portfolió július 18-án. Példányban napját, mert csak azért, mert én írtam a fenti, mielőtt voltam nyaralni, és sajnos pénztárca ki volt kapcsolva.
  2. Ezen a ponton láthatjuk a nagyságrendben ásás július 18-ig.

Rögtön szeretném említeni, hogy ez idő alatt nem használják, hogy vesz új coins. A különbség jól látható. Nos, hogy a felújítás után pénztárca, és minden úgy működik, ahogy kellene nekem.
Ma annyi a következő bejegyzésben fogok mutatni néhány kíváncsiság az újratelepítés a portfolió GCC. Kiderült, hogy néha hasznos szerencsés számunkra, hogy a művelet végrehajtásához. De először azt kell befejezni annak ellenőrzése, hogy a művelet ment a végén.
Olvasni hamarosan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése