F

2017. március 9., csütörtök

WSB mi a következő lépés ebben a projektben?

Emberek, akik követik, amennyire rendszeresen amit írok ezen a blogon is, hogy miért sokáig nem írok semmit a WSB. Be kell vallanom, hogy én is gyűjtött anyagok a következő néhány hozzászólás, de miután néhány gondolkodás elhatároztam, hogy én nem hozhatja nyilvánosságra. Több oka is van. Vadászott velük egy furcsa módja annak, hogy használja ezt a programot. Miért furcsa? A nem azért, mert kijött a WSB ez egy tipikus közvetítő, amelyen keresztül a tagok megszerzésére más platform nevezetesen Ojoooo.com . A regisztráció után a platform WSB keresni szén-monoxid létre kell hoznunk egy fiókot csak Ojooo, com . Nekem már a kezdeti közvetítés gyanús, de még ma is a regisztráció a programban, és valójában mindkét program. Sajnos, miután a gyakori, mint rákattint a hirdetés kiderült, hogy az én esetemben, ha azt kell számolni minden eredmény azt kellene, de számos áttétel. 
Lassan, nagyon lassan elkezdtem dolgozni kevésbé ebben a programban, és végül megállt, még nézd meg a számla. 
Mint a mai, ami engem illet, ezt a programot használják, hogy egyszerűen nem működött, és ez annyira ebben a témában. Nem mondom, hogy soha többé nem fog működni, de ebben a pillanatban azt hiszem, van néhány érdekes programok, többek között, a GCC Group , MX Világ vagy V4M , amely szintén azt írja, ebben a blogban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése