F

2016. augusztus 10., szerda

A másik cél elérését;)

És egy másik akadály törve. Ma vettem egy 32 csomag, és holnap én töltés eléri a $ 4 naponta. Ez valami, de hiányzik még 4 csomag ahhoz, hogy vásárolni 1 csomag naponta. Személy szerint én azt mondom őszintén, hogy az ilyen tevékenységeket igényel, ráadásul chwilki idő, még mindig sok a rendszeresség. Enélkül semmi tehet, legalábbis nem annyira, mint a rendszeres. Hadd mondjak egy egyszerű példát a bőrt. Nos, ma jelzi 70 nap mióta a programban, anélkül, hogy alul, amelyben én nem kattint száz hirdetések pontosan ezzel 6917 rákattint a hirdetéseket, ami nekem egy díjat kattintva a sorrendben 34,585 dollár. Ez több, 6 csomag 5 $, ami lehet megvásárolni csak rákattint a hirdetéseket. Ma kattintva minimális számú alkalommal naponta, vagy 10 Volt 700 kattintást, ami adna 3,5 dollár. Ez azt jelenti, hogy nem egészen egy uzbierałbym csomagot. Egyenesen a számított, hogy volt helyett 32 csomag egy 26 ami nekem egy napi díj 0,75 dollár, alacsonyabb a jelenleginél. 
Láthatjuk, hogy a rendszeresség az ilyen típusú tevékenység a legfontosabb. Tudjuk, hogy mindenki azt akarja, hogy egy nagy háló regisztrált és töltse fel őket, de igényel jelentős erőfeszítést, és nem mindig lehet megtenni. Meg kell támaszkodni csak magukat, mert ha valaki, aki dolgozik a program nem hisznek a fejlesztés minden bizonnyal nem lesz képes legyen, vagy sokkal kisebb körét hiteles lesz, ami bizonyára nem eredményezi a parancsok számát. Ha tesz egy kis erőfeszítés és szisztematikus és mutasd meg, hogy mások a weboldal vagy blog a emberek keresnek, csinál valamit, mert úgy gondolta, talán gyorsabban meggyőzni.
Próbálom leírni, hogyan néz ki a részemről nem dicsőítették az ilyen programban, hanem a már nem hívják őket a piramisok, mint én az elején. Minden az emberek, már csak idő kell dönteni, hogy van benne részt, és akkor még nem folytató, az üzleti nagy alapok ahogy korábban mondtam én fizettem hirdetem a weboldalak mintegy 40 dollárt, és szisztematikus fellépés indítható egy viszonylag gyors időszakban kapni külön díjat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése