F

2016. december 30., péntek

Mi a jelenlegi helyzet THW Global?

Amikor elkezdtem a tevékenységnek a THW volt optimista, hogy végre talált egy olyan program, amely nem igényel saját hozzájárulását, hogy a szén-monoxid-mérgezés. Indítsa el a programot ígéretes volt. Elkezdtem nézni filmeket, és teljesítette a feltételt ötórás filmet néz egy héten valóban nem fordít több dyzo czau voltak mint 5 órán keresztül. Sajnos, ez volt csak az elején vagy valamilyen az első két hétben. Ezen időszak után a párt fokozatosan kezdett járni lassabb, és több időt kellett feláldozni nézne ki a szükséges óraszám. Az elmúlt három órában jóváírták nekem a múlt héten a megtekintésére ez egy igazi rémálom, mert úgy vélte, a hitelek, valamint szentelt majdnem 8 óra. Meg kell jegyeznünk, hogy itt nem csak nézi azt tartalmazza ezúttal valamint írásban észrevételeket, hogy az elején írtam angolul, és csak a végén a lengyel. A fordulat októberben és novemberben filmet nézni THW Global felfüggesztették a további értesítésig. Úgy látszik, ahogy meg lehet tanulni a Facebook néhány országban, mint az USA-ban minden remekül működik, de személy szerint én még nem ellenőrizte, így nem tudom. Mivel ma már, hogy akkor adja meg a számla csak a hivatkozó linket, és már nincs nyitva ellenőrző számítások a filmek eddig. Nemrégiben egy csoport Facebook van információ, hogy a díj lesz a 2016. évre. Ma 30 így még kevesebb, mint két nap, és mi SE történni. 
Egyesek azt mondják, hogy bárki, aki elindul, hogy bekerüljenek az ilyen vállalkozások kell majd egyszer meghalni, hogy valamit tanulni a hibákból. Most sajnos nem tudok semmit tenni, csak várni, és reméljük, hogy valami lesz belőle. Ellenőrzések azonban azt állítják, hogy ha tesz egy kicsit nem számítanak rá, nem kerülhet nem ismert, hogy mennyi.
Abban a pillanatban, amikor a tájékoztatás Global THW az utolsó bejegyzés, de ha bármi változás én azonnal új álláshely rendszeresen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése