F

2016. december 27., kedd

Újraindítás Egyenleg

Kezdenek megjelenni a világban MX változás beszélt admin visszaállítására csomagokat. Be kell vallanom, hogy én nem figyelni az elmúlt napokban, az úgynevezett, mert a szabadságolások ideje, és a vágy, hogy időt tölteni a családdal, és nem a monitor előtt. Tegnap vettem észre, hogy a csomagok száma lett állítva az én macska. További új információ a fő számla, amely bemutatja az alábbi ábra.
Ez az úgynevezett állami Restart Balance . Az alapok ebben a számla képes lesz vásárolni új hirdetési csomagokat. Brdzie lehet, mert eddig nincs ilyen lehetőség, és legalábbis én nem találtam ilyen lehetőséget. Abból, amit azt mondta Janus ilyen lehetőség csak akkor lesz, miután az új évben. 
És miért csak vásárlások új csomagokat. Ez könnyen magyarázható, ha hirtelen akárhány ezer ember fizetett még egy kis hozzájárulást globálisan nem lenne ugyanaz, mint a program a közelmúltban, és újra lehet probléma. Minimalizálva a parcellák számát ez volt az egyetlen helyes választás amely lehetővé tette a tulajdonos és a rendszergazda. 
Most várjuk az aktiválás vásárlási lehetőség a számla Újraindítás Balance és elkezdjük a munkát elejétől tiszta lappal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése