F

2016. december 11., vasárnap

Új szabályok a számítások az MX World

Az utolsó nem írok túl gyakran, és ez erre, hogy én nem tudom, túl sokat, hogy mit írok. Változások az annyira és olyan gyorsan vezetett, nehéz felfogni, és elküldeni ezeket a változtatásokat. Ma azonban úgy döntöttem, hogy leírja az egyik olyan változás, amely úgy tűnt, hogy a legfontosabb, nevezetesen az eljárás a számításokat.
Nos, nem állandó a számítások, hogy a mai napig, a számítás függ, hogy mennyi pénzt egy adott napon kell fordítani a program .. Az befizetése összegének naponta több részre oszlik "
  1. 65% bér összege megy díjat parcellák,
  2. 5% -át a társaság költségei, amelyek összefüggésben felmerült különböző tevékenységek,
  3. 20% -át a díjakat a vásárlás parcellák továbbított szponzorok,
  4. 10% -a az intézkedés célja, hogy elérjék a telek 110% 
Ez egy hatalmas változás a vállalat működését, és bár minden bizonnyal tölteni legalább az elején kisebb lesz ez végül megtörténhet, hogy lehet még ennél is magasabb, mint a korábbi 2,5%. Hogy adott nekem egy nagyon jó változás, ami vezet az a tény, hogy a kifizetések fedezi a valódi pénzt.
Egyes emberek megkérdezik keresztül az űrlapot völgy, ami nem a számításokat. őszintén szólva nem igazán tudták megmondani, hogy ez tanácsot vagy nem azért, mert én is gondoltam néha, hogy nem léteznek, és néha újra valamit, ami azonban nem tűnik. Most az információt a admin már mindent tudnak, és úgy döntöttem, hogy az információ, amely már bizonyított.
Future, azt hiszem, hogy a döntés a 100% helyes, és egy idő után vezet nyugodt a helyzet a programban.
Ha eddig kétségei voltak bizonyos döntéseket Jakab és Janus a támogatást.
Ma elég. Ha tudnám, hogy más bizonyos információkat megosztja velük ezen a nagyon blog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése