F

2016. december 21., szerda

Mi lesz az MX világ után, január 2, 2017?

Pontosan hogyan fog kinézni, miután az új évben?
Abból, amit mondott tegnap egy video Janus lesz egy új kezdet. Nos január 1. után az összes létező csomag elvész. Ezek az emberek, ameddig a kiválasztott azt jelenti, hogy ők lettek behelyezve vagy több lesz zéró számlavezetési és képes lesz kezdeni építeni egy szója véve a semmiből valódi pénzzel fizet és fizet pénzeszközöket a fizetési processzorok. Ezek az emberek már nem volt ideje, hogy kiválassza a terhelt az alapokat, vagy fizettek nekik részben kompenzációt kapnak az összeget helyezett az intézkedési programban. Azok, akik még nem választott semmilyen of'll kap vissza az összes pénzt ki a programban. Ez a visszatérés csökken a források összege a számla a fő program. Fontos, hogy az intézkedések kapsz a résztvevők osztják csak a vásárlási hirdetési csomagokat. Abból, amit mond Janush intézkedések talál egy speciálisan létrehozott fiókot. 
Véleményem szerint ez egyfajta kompromisszum a program résztvevői és a tulajdonosok. Egyik az emberek, akik befektettek a programban egyes intézkedések nem veszít ezt a kompromisszumot. Úgy tűnik, hogy mindazok, akik szeretnék, kezdődhet újra a munkát ebben a programban. Írtam már a facebook-on, hogy én személy szerint úgy gondolja, hogy az adminisztrátor mindent megtettek, hogy a legjobban megvédeni a felhasználók érdekeit és amit az MX WORLD. Nincs más program bevételelosztás eddig nem tette annyira, hogy megvédje a hétköznapi emberek a vagyonvesztés.
Amikor elkezdtem akkoriban játszott a MX RevShare nem igazán voltam győződve., De most, miután amit mondanak, és mindenekelőtt, hogy a tulajdonos és a rendszergazda vagyok ma 100% -ban meggyőződve arról, hogy a bejegyzés az MX WORLD volt az egyik legjobb döntése I tettem ezt a port. 
Szóval várom, hogy az elején a következő évben, és izzadt kezét, mielőtt a munka, hogy vár rám, a program fejlett fogak is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése