F

2016. június 30., csütörtök

Vissza a kezdet ....

Hi, ma néhány szót arról, hogy a parcellák, de először valamit a blog.
Úgy tűnik, hogy ez nem MXRevShare piramis. A piramis működik oly módon, hogy minden egyes személy eredményeket ér el a fizetési más személyek nem egyedül az elért eredményekről. Itt ez más. Igen, érjük el az előnyeit áttétel, de eddig a munkámat MX látom, hogy többet érhetünk vásárol csomagokat. néhány nem is kicsit, mintha azt nyerhetnek kattintva hirdetéseket. Úgy tűnik, hogy minél több, annál kisebb parcellák szerepet kattintson a hirdetések.
Ahogy egyre több és több győződve ezt a programot úgy döntött, hogy bővítse az én kis aktivitást a blog. Nevezetesen, én hozzá egy kis nyelvi változatban. Egyelőre megfelelően, hogy mi a fő oldalon az MX megpróbálom, hogy négy nyelven. Ön képes lesz arra, hogy menjen egy adott nyelvet a zászlók található a bal felső sarokban az oldal.
Abban a pillanatban csak akkor működik, lengyel és angol nyelven. Mivel a szabad időt megpróbálom megosztani másokkal, és még néhány új is. Fordításban segített google fordító. Olvastam az angol verzió és úgy tűnik, rendben van. Ha problémája van más változatban, és valaki észrevette volna, kérjük jelezze nekünk lehetőleg angolul. Megpróbálom, amennyire csak lehetséges a hibák kijavítására. 
Ha helyezkedik én blogok már reméljük, hogy a szélesebb közönség, és így végre valaki rákattint, és regisztrálja a programban, a jelenlétem hivatkozást.
Nos, de a végén foolishnesses a következő bejegyzésben fogok próbálja írni egy kicsit a működési elvét a korábban megvásárolt csomagokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése